RAKUEN I NIKKI

TENGOK APA TUUU??

1 August 2023

Nora dan Alwani - Kau Tetap Kekasihku (lirik)


Dalam berjuta gambaran cinta

Hanya kamu menyentuh jiwa

Kasihmu membuat mataku terlena dalam jaga


Kau lafaz kata perpisahan

Walau bukan relanya hati

Ku ditinggal keseorangan

Ditemani rasa sunyi


Sebak terasa dalam tawa

Sentuhan kasih masih ada

Aku sisip harapan cinta

Dalam doa sujud hamba


Namamu aku seru dalam nada rindu

Tanpa rasa ragu engkau kekasihku 

Tiap masa merindumu

Tersedar dari alpa, kau kembali jua

Selamanya indah dengan restu semua

Kita berbahagia


Dalam nada rindu

Tanpa rasa ragu


Sebak terasa dalam tawa

Sentuhan kasih masih ada

Aku sisip harapan cinta

Dalam doa sujud hamba


Namamu aku seru dalam nada rindu

Tanpa rasa ragu engkau kekasihku 

Tiap masa merindumu

Tersedar dari alpa, kau kembali jua

Selamanya indah dengan restu semua

Kita berbahagia


Tabahku kerana dia, janji tetap setia

Walau gundah, kutempuhi


Namamu aku seru dalam nada rindu

Tanpa rasa ragu engkau kekasihku 

Tiap masa merindumu


Dalam berjuta gambaran cinta


Kau tetap kekasihku...


Jangan malu2 nak komen tau!

0 orang comel:

Post a Comment

Jom kita ramai2 komen, jom!